ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΤORONTO -CANADA.

AΓΑΠΗΜΕΝΟΣ προορισμός ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ...ΤΟ ΠΡΩΤΟ  ταξίδι ΔΩΡΟ ΤΩΝ γονιών  ΜΟΥ ήταν ΣΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ στον ΚΑΝΑΔΑ. Απο τότε το επισκέφτηκα αρκετές φορές.Αγαπημένοι συγγενείς και φίλοι ζουν εκεί..... όμως αυτή η πόλη εχει μπει στην καρδιά μου.Η φύση σε ξετρελαίνει.. απερίγραπτο πράσινο τοπίο... κρύο κλήμα, υπέροχα πουλιά με πανέμορφα χρώματα και ζώα , ρακούν, ελάφια,ταραντοι...Αγαπημενο μου  ζωάκι το ρακούν http://www.youtube.com/watch?v=Aqs5vxLVnW0  .Μου έλεγαν πως τις νύχτες περνούν οι ταραντοι στην εθνική οδο...μαλλον πλάκα μου έκαναν βλέποντας ποσο αστεία και διαφορετικά μου φαίνονταν ολα σε σχέση με την ελλαδα...... Χόρτασα να παίζω μαζί τους πετώντας τους ψωμάκια να φάνε..http://www.youtube.com/watch?v=STH7tE5FRts&feature=related   Πεινάνε κι αυτά σαν τα δικά μας τα ταλαιπωρακια τα αδέσποτα σκυλιά.Μια τέτοια πόλη που προσέχει τοσο τη φύση δεν κατάλαβα γιατι δεν έχει καταφερει  κάνει κατι γι αυτά τα ατίθασα και πεινασμένα ζώα..και να μην κάνουν ζημιές αλλα και κάπως να τα προστατεύουν απο τους θυμωμένους πολίτες που έχουν πάθει ζημιές....ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ...!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ!!.. Κατάλαβα πως και εκεί δεν τα αγαπούν ιδιαιτέρα αυτά τα μικρά ατίθασα και αγρία ζωάκια,μια και αυτά πεινούν και σκαλίζουν τους τενεκέδες σκουπιδιών και κάνουν ζημιές στα σπίτια..και έτσι πολλοί τα διώχνουν.Για να μου κάνουν το χατήρι να τα βλέπω με έβγαζαν την νύχτα στις αυλές χωρίς να ανάβουν τα φώτα... έβλεπες τα φωτισμένα πράσινα  ματακια τους στην άκρη του κήπου να λαμπυρίζουν......εγω παντα ευαίσθητη τα ταιζα κάθε βραδύ...με λάτρεψαν...Μια πολύ σύγχρονη πόλη κατα τα άλλα το Τορόντο ,που θα ήθελα πολύ να έχω ζήσει εκεί έστω για λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...